05 November 2008

Hari Sukan Sekolah






Pada awal bulan lepas telah diadakan Sukan Tahunan Sekolah saya. Nama sekolah ialah SK Darau. Semua murid dan guru telah terlibat. Pertandingan diadakan mengikut rumah iaitu merah, biru, hijau dan kuning. Saya meakili rumah Biru. Saya menyertai beberapa acara iaitu Tiup Belon sampai pecah, Isi air dalam botol menggunakan spam. Acara lain adalah olahraga seperti lari 1x100m, 2x400m untuk tahap 2. Pertandingan diadakan di padang sekolah. Ianya bermula dari 8.00pagi hingga 6.00 petang. Pada akhir kejohanan hadiah disampaikan kepada semua pemenang iaitu johan, n. johan dan ketiga. Acara paling menarik adalah acara terbuka untuk ibubapa dan guru diadakan seperti rakit darat, tarik tali dan mencari benda misteri. Gambar diatas adalah antara permainan yang diadakan. Saya berasa sangat bangga dapat menyertainya dan berharap pada tahun hadapan sukan sekolah akan diadakan lagi. Terima kasih kepada semua cikgu-cikgu.








2 comments:

razali said...

layari: http://www.perigiduit.com/?ref=achikiyon

Anonymous said...

hai as'kum..
indahny zaman sekolah dulu,masa yang ingin diulang kembali..

cik maisarah add blogs saya ok
http://tuanuruchimaru.blogspt.com

ok dh bye.

Related Posts with Thumbnails