12 December 2008

Hai.....Selamat Bercuti

Kita telah mula bercuti pada 17 NOVEMBER 2008 dan akan mula sekolah 4 JANUARI 2009....masa agak lama dan perlulah digunakan dengan sebaiknya dengan perkara yang berfaedah supaya masa tidak terbuang dengan begitu saja. Saya telah menyiapkan segala kerja Cuti Terancang yang diberikan oleh cikgu. Kawan-kawan macamana? siap ke belum?. Untuk pengisian cuti persekolahan ini juga, saya telah mengikuti kelas Al-Quran di Pusat Pintar Quran. Saya juga telah mengikuti kelas tuisyen berbayar agar masa digunakan dengan sepenuhnya. Saya berharap kawan-kawan dapat mengisi masa cuti ini dengan perkara yang berfaedah juga.
Macamana dengan kelengkapan persekolahan tahun 2009? Saya hanya beli pakaian baru saja untuk persediaan persekolahan sesi 2009 sebab peralatan lain masih baik dan elok serta dapat digunakan lagi. Biarlah kita berjimat cermat sikit, maklumlah jimat belanja. Semoga kawan-kawan semua bergembira di musim cuti ini...Wassalam.


Pengajaran : Walaupun kita bercuti tetapi jangan lupakan kerja sekolah....kerana masa itu emas.

No comments:

Related Posts with Thumbnails